Gadżetowy świat

Czym właściwie jest ten reklamowy gadżet?

W dużym skrócie gadżetem może być praktycznie wszystko – to zależy m.in. od pomysłu, fantazji oraz od budżetu, który możemy przeznaczyć na inwestycję w promocję swoich działań. Od najtańszych gadżetów wykonywanych na masową skalę po najbardziej eksluzywne, indywidualne prezenty dla wybranych Partnerów Biznesowych.

Gadżety reklamowe – po co one są?

Gadżetów reklamowych jest mnóstwo, mają wiele zastosowań i wnoszą dużo korzyści w rozwój zarówno przywatnego jak i państwowego sektora. W zależności od charakteru działalności, projektu, czy też celu stanowią szeroko pojętą reklamę w wielu wydaniach. Firmy inwestują w materiały promocyjne ponieważ im się to opłaca! A ile wydają? Może warto spojrzeć w liczbach:

  • 5 milionów dolarów rocznie wydają firmy na produkcję upominków wręczanych przy różnych okazjach. Często wśród nich znajdują się: kalendarze, długopisy, podkładki pod mysz, zapalniczki czy pamięci USB.

  • Polska Izba Artykułów Promocyjnych oszacowała sektor artykułów promocyjnych na ponad  1 miliard złotych.

Kto i dlaczego zamawia?*

Głównymi odbiorcami są odpowiednio branże – farmacetyczna, tytoniowa, alkoholowa, konsultingowa i finansowa.

Natomiast cena, jakość, terminowość i innowacyjność produktów – to najważniejsze czynniki sukcesu

*na podstawie analiza firmy ConQuest Consulting z dn. 27.01.2010r przeprowadzonej na targach Remadays

Lubimy je dostawać…

Każdy z nas lubi być rozpieszczanym, otrzymywać prezenty z różnych okazji. W życiu prywatnym obdarowujemy się z różnych okazji – urodziny, imieniny, święta, śluby, walentynki… długo można by wymieniać.

W życiu zawodowym pozostajemy ludźmi i warto o tym pamiętać. Lubimy otrzymywać użyteczne materiały promocyjne od innych, szczególnie spersonalizowane gadżety, które świetnie wzmacniają więź firma-klient.

Co lubimy dostawać?

Tak naprawdę wszystko, co jest ładne, estetyczne i praktyczne. Drobne przdmioty użytku codziennego jak długopisy, kubki, smycze, breloki czy pendrive’y USB lub odzież reklamowa nieustanie przewijają się przez nasze ręce ułatwiając nam życie. Bardzo często rzeczy te opatrzone są logotypami firm, które wiedzą, jak ważny jest pozytywny wizerunek, zwiększanie rozpoznawalności oraz budowanie relacji poprzez między innymi takie „przebywanie z klientem” w formie lgotypu np.na ulubionym długopisie .

Odzież reklamowa w ReklamowyGadżet.pl – zobacz

Gadżety = inwestycja?

Czy gadżety to dobra inwestycja? Zdecydowanie tak! Same gadżety nie wykonają całej pracy za nas, ale z pewnością mogą być doskonałym uzupełnieniem w budowaniu relacji.

Każda forma reklamy to inwestycja w sukces. Reklama w radiu i telewizji, prasie branżowej, reklama outdoorowa, social media, wizytówka www, przygotowanie materiałów promocyjnych i wiele innych podejmowanych przez Nas działań – wszystkie te formy mają jeden cel – powiadomić jak największą liczbę potencjalnych odbiorców o Naszym projekcie. Wszystkie te działania powinny mieć spójny charakter i jasny komunikat – jesteśmy najlepsi!

Szukasz więcej ciekawych propozycji gadżetowych – kliknij